Olut

torstai 26. syyskuuta 2013

Ja nuorempi sukupolvi tulee perässä...







































vähän vanhempi kuva.
Lähettänyt Ilpo klo 10.15 1 kommentti:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Blogiarkisto

  • ▼  2013 (4)
    • ▼  syyskuuta (1)
      • Ja nuorempi sukupolvi tulee perässä... ...
    • ►  elokuuta (1)
    • ►  heinäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (1)

Osallistujat

  • Ilari
  • Ilpo
Teema: Mieletön malli. Teeman kuvien tekijä: friztin. Sisällön tarjoaa Blogger.