Olut

tiistai 6. elokuuta 2013

Etikettisuunnittelua, Mallashiili

Sain apua veljeltä etikettigrafiikkaan, tässä käyttämäni varsinaiset pulloetiketit:



Lähettänyt Ilari klo 0.16 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Blogiarkisto

  • ▼  2013 (4)
    • ►  syyskuuta (1)
    • ▼  elokuuta (1)
      • Etikettisuunnittelua, Mallashiili
    • ►  heinäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (1)

Osallistujat

  • Ilari
  • Ilpo
Teema: Mieletön malli. Teeman kuvien tekijä: friztin. Sisällön tarjoaa Blogger.